خبر ورزشی
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : alonboy

 برتری خوبی بدست آوردیم

لاوتزی: با خیالی آسوده به بازی برگشت مقابل چلسی می‌رویم

خبرگزاری فارس: مهاجم ناپولی با پیروزی ۳ بر یک تیمش در بازی رفت، با خیالی آسوده‌تر به بازی برگشت مقابل چلسی فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: لاوتزی: با خیالی آسوده به بازی برگشت مقابل چلسی می‌رویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گازتا دلو اسپورت، ایزکوئل لاوتزی مهاجم آرژانتینی ناپولی در دیدار تیمش با چلسی در چارچوب دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا در پیروزی ۳ بر یک ناپولی توانست در دقیقه‌های 38 و 65 گل بزند.

لاوتزی در این‌باره گفت: پیش از بازی انتظار داشتم در این دیدار پیروز شویم و از این بابت مطمئن بودم. البته چلسی تیمی بسیار قدرتمند است و ما نباید خودمان را در مرحله بعد ببینیم. برتری خوبی نسبت به تیم حریف داریم و با خیالی آسوده‌تر به بازی برگشت در خانه چلسی فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: مربی به ما گفته بود که در دفاع نیز شرکت داشته باشیم. تصور می‌کنم همه بازیکنان در زمان حمله چلسی به دفاع کمک می‌کردند. برای انجام یک بازی عالی، همه بازیکنان باید در همه پست‌ها به یکدیگر کمک کنند. همین موضوع سبب شد ما بازی بسیار خوبی را انجام داده و بدون نگرانی پیروزی خوبی را به‌دست آوریم.


ز این که مسی را با من مقایسه می‌کنند خنده‌ام می‌گیرد
مارادونا: "گواردیولا" آینده دارد، "مورینیو" فوق‌العاده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: گواردیولا جوان است و آینده دارد اما مورینیو فوق‌العاده است.

خبرگزاری فارس: مارادونا: "گواردیولا" آینده دارد، "مورینیو" فوق‌العاده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، دیه‌گو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در نشست خبری خود به سوالات حاشیه‌ای و خارج از لیگ امارات پاسخ داد.

مارادونا در مقام مقایسه خود با مسی گفت: از این که مسی را با من مقایسه می‌کنند، خنده‌ام می گیرد. او مسی است و من مارادونا، هر بازیکنی مختصات خودش را دارد، در زمان من مارادونا بودن سخت بود و در زمان مسی، مسی شدن، هر بازیکنی شرایط خودش را دارد و از کنایه‌های پله درباره مسی واقعا تعجب می‌کنم.

مارادونا ادامه داد: مورینیو در بین همه مربیان بزرگ جهان از دید من تک است، او فوق‌العاده است، شخصیت او، قدرت تحلیل روانی بازیکنان خودی و حریف، نوع سخنرانی‌ها و کنترل شرایط رسانه‌ای از سوی مورینیو بسیار جذاب و آموزنده است.

مارادونا درباره گواردیولا نیز گفت: شکی نیست که گواردیولا مربی بزرگی است، او جوان است و آینده دارد و اگر بخواهم انتخاب کنم قطعا به سراغ مورینیو می‌روم. یک مربی بزرگ فقط با جام‌هایی که کسب کرده سنجیده نمی‌شود. باید دید که کسی مثل گواردیولا تا چه مدتی برای دنیای فوتبال حرف و ایده دارد، آیا مانند کاپلو یا مورینیو پس از یک عمر مربیگری باز هم صاحب سبک و ایده خواهد بود؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 355
بازدید هفته : 2458
بازدید ماه : 2452
بازدید کل : 538858
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ